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금일 젝시믹스를 보유한 브랜드엑스코퍼레이션이 코스닥에 입성하였습니다.

브랜드엑스코퍼레이션은 소비 트렌드 조사를 통한 브랜드 기획과 소셜네트워크서비스(SNS) 플랫폼을 활용한 마케팅 노하우를 보유하고 있는 미디어커머스 기업인데요, 대표브랜드로 제시와 김종국이 CF에 나오고 있는 요가브랜드 젝시믹스를 손에 꼽을 수 있습니다.

 

브랜드엑스코퍼레이션에 대해 좀 더 알아볼까요?

우선, 브랜드엑스코퍼레이션은 유통 BIZ와 IT 기반의 헬스케어, e커머스 플랫폼으로 고객에게 이익과 효용을 제공하는 Leading Company가 되겠다는 비전을 갖고 있습니다.
이에 따라 자체적으로 개발하는 모든 브랜드와 제품, 서비스는 항상 1위를 지향하고 있으며, 투자자와 소비자에게 이익과 효용이 돌아가는 것을 목표로 하고 있습니다. 또한, 브랜드엑스가 만든 제품으로 풍요로운 삶을 영위할 수 있도록 공헌하며 환경, 안전, 건강을 위해 노력한다고 합니다.

이러한 비전과 목표에 따라 2017년 이후 매년 2배 성장을 기록 중인데요,

 

주요 브랜드로는 액티브웨어 브랜드인 `젝시믹스(XEXYMIX)`, 10~20대를 겨냥한 어반 스트릿웨어 브랜드 `믹스투믹스(MIX2MIX)`, 위생 습관 브랜드 `휘아(WHIA)`, 남성 라이프스타일 브랜드 `마르시오디에고(MARCIO DIEGO)` 등이 있습니다.

 

브랜드엑스코퍼레이션의 대표 브랜드, 젝시믹스에 대해 살펴 봅시다.

대한민국 1위 요가웨어 브랜드 젝시믹스
2015년 런칭한 요가웨어, 애슬레저 전문 브랜드인 젝시믹스는 셀라레깅스 누적 5백만개 판매, 블랙라벨 하이플렉시 고퀄리티 레깅스 시장을 장악하며, 대한민국의 가장 대표적인 애슬레저 브랜드로서 시장점유율, 매출, 퀄리티 모든 영역에서 독보적인 2020년 요가웨어 1위 브랜드로 자리매김 하고 있습니다.

 

대표적인 제품 셀라 레깅스는 천연소재 원단 셀라를 사용 하여 면과 같은 부드러운 착용감을 제공하며 흡한속건과
같은 다양한 기능도 갖췄습니다. 레깅스 제품 이 외에도 탑(TOP), 애슬레저(ATHLEISURE), 수영복(SWIMWEAR), 액세서리(ACCESSORIES) 등 다양한 상품 라인을 보유하고 있으며, 일본법인 설립을 시작으로 해외 10개국에서 판매되며 글로벌 브랜드로 발돋음 중이라고 합니다.

 

 

향후, 소비자 트렌드를 읽는 브랜드 출시 기획 전략을 기반으로, 코스닥 상장을 통해 글로벌 미디어커머스 선도 업체로 거듭나게 될지 지켜봐야겠습니다.

 

관련기사

https://www.mk.co.kr/news/stock/view/2020/08/831589/

 

[특징주] `코스닥 새내기` 브랜드엑스코퍼레이션, 첫날 약세

브랜드엑스코퍼레이션이 코스닥 시장 상장 첫날 약세다. 브랜드엑스코퍼레이션은 13일 오전 9시 13분 현재 시초가(1만2900원) 대비 1.16%(150원) 떨어진 1만2750원에 거래 중이다. 이는 공모가 1만3000원

www.mk.co.kr

 

 

For foreigners

Today, Brand Expo, which has Jesse Mix, entered the KOSDAQ.

Brand Excorporation is a media commerce company that possesses brand planning through consumption trend surveys and marketing know-how using social network service (SNS) platforms. Can be counted.

 

Shall we learn more about Brand Expo?

First of all, Brand Expo has a vision of becoming a leading company that provides profits and utility to customers through distribution BIZ and IT-based healthcare and e-commerce platforms.
Accordingly, all brands, products, and services that we develop ourselves are always aiming to be No. 1, and we aim to provide profits and utility to investors and consumers. In addition, it is said that it contributes to lead a prosperous life with the products made by Brand X, and strives for the environment, safety and health.

According to these visions and goals, it has been recording double growth every year since 2017.

Major brands include active wear brand'XEXYMIX', urban streetwear brand targeting 10-20s,'MIX2MIX', hygiene habit brand'WHIA', and men's lifestyle brand ` Marcio Diego (MARCIO DIEGO).

 

Let's take a look at Jesse Mix, the representative brand of Brand Expo.

Korea's No. 1 yoga wear brand, Xexy Mix
Launched in 2015, Xexymix, a yoga wear and athleisure brand, dominates the black label high-flexi high-quality leggings market, with a cumulative sale of 5 million cellar leggings. Has established itself as the No. 1 yoga wear brand in 2020.
[Image-Homepage smartphone?]

Cellar Leggings, a representative product, uses natural material Cellar to provide a soft fit like cotton.
It also has the same various functions. In addition to leggings, we have a variety of product lines such as TOP, ATHLEISURE, SWIMWEAR, and ACCESSORIES. Starting with the establishment of a Japanese subsidiary, it is sold in 10 overseas countries and has grown into a global brand. It is said to be in progress.

In the future, based on a brand launch planning strategy that reads consumer trends, we must see whether it will become a global media commerce leader through listing on the KOSDAQ.

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Posted by Ernest JK
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